Aukció:
Az aukcióis idő:
Nagyon hosszú: 3 óra
Hosszú: 2 óra
Közepes: 1,5 óra
Rövid: 1 óra
Nagyon rövid: 30 perc
Tulajdonságok:
Erő: Az erő befolyásolja az okozott sebzés nagyságát.
Ezenkívül növeli magát a sebzést is, mégpedig úgy, hogy minden tízedik erő után rátesz egyet a sebzésre.
Ha ráviszed az egeret a sebzésre ott írja, hogy átmenő erő:
Képzettség: A képzettség növeli a találati esélyeidet a harcban
Fürgeség: A fürgeség növeli az esélyedet, hogy ne találjanak el harcban
Alkat: Amekkora az alkat, annyival növeli óránként az életerődet.
Az alkat növeli az elérhető életerő maximumát is. Dupláját teszi rá mindig.
Karizma: Dupla támadást tesz számodra lehetővé, ha magasabb a karizmád, mint az ellenfeledé.
A dupla támadás még nem feltétlenül jelent dupla találatot is!
Életerő: Az életerő több részből tevődik össze.
Első tétel az alap: ez minél magasabb szintre jutsz, annál többet ad.
Második tétel: az eszközökön keresztül is növelheted az életerőt
Harmadik tétel: lökés által is növelhető ideiglenesen.
Negyedik tétel: az alkaton keresztül növelhető.
Páncél: az eszközök által összegyűjtött páncél számít az alapnak, valamint lökés által szintén növelhető
A páncél nagysága sokat számít, mivel elnyeli az ellenfél sebzésének egy részét. Értelemszerűen minél több, annál nagyobb sebzést nyel el.
kiszámítása (Az INT függvény az egészre kerekítést jelenti ) :
Minimum elnyelés = INT (páncél / 66) ? INT [(páncél - 66) / 660 + 1]
Maximum elnyelés = INT (páncél / 66) + INT (páncél /660)
Sebzés: a sebzés is négy tételből tevődik össze
Első tétel az alap: ez a fegyvernek a tényleges sebzése
Második tétel: az eszközök által összegyűjtött plusz sebzések száma
Harmadik tétel: az átmenő erő, amiről már írtam
Valamint a lökés általi ideiglenes tétel a negyedik, ha van ilyen.